Nuffnang Ads

Monday, October 25, 2010

Mode : sedih :(

~Salam~
Xtau nk start post nie dr mana..mcm2 ada dlm kepale nih.. Sumer serba xkena.. Ati nie sentiasa je xtenang..haaiih.. Tak mampu dh rasanyer nk simpan sndr... Aku perlukan seseorg utk share..
Hidup ni mmg byk pilihan...kita manusia yg dikurniakan akal ni la yg perlu bijak membuat pilihan.. dan dlm setiap pilihan yg kita wat tu x mustahil ada kesilapan.. kdg2 kita sndr xmampu nk tanggung kesilapan dr pemilihan yg kita sndr wat...
Mode sedih skrg nie..jiwa kacau sgt... kecewa?? Mungkin la.. Aku xtau nk cite cmna.. Ya Allah...aku tau Kau memberikan ujian pada hambaMu yg trpilih.. Berilah aku kekuatan utk menempuh dugaanMu kali ni ya Allah...

1 comment:

Myrapurple said...

naperr ni babe?? tak sempat nk borak pnjang ngn ko kan ija....tah apela latest update ko nie...
eh btw, aku dah lame tak leh access ko nye blog tau...bile klik je..network problem, nape tah