Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Monday, October 11, 2010

10.10.10

Salam..

Saje je nk wat entry utk date 10.10.2010 ni.. nmpk cantik je date nih...kn?kn?kn? Baca newspaper berebut2 org nk bersalin tarikh nih..hehe.. Tok kadi pn bkn main bz lg masa tarikh nih.. sumer pakat2 nk kawen 10.10.10...
Raya dh abes..alhamdulillah sempat la abiskan pose sunat 6 ari.. Abis ganti pose skali... yeeaayy..
Smlm mak wat nasi tomato ngn ayam masak merah dan lauk2 seangkatan ngn nyer...hehe... Sbb my dearie bwk parents dia dtg umah.. urm... xde kena mengena merisik ke apa bagai2 tuh.. dtg utk brkenal-kenalan... so satu ari la aku senyum lebar..hehe...

Citer psl nasi tomato ngn ayam masak merah mak aku..huh..mmg superbb la...xde lg la ayam masak merah yg lg sdp selain yg mak aku wat... serius nih... Nasi tomato tue wlpn percubaan pertama mak aku tp mmg menjadi la... Hish...nie mmg nk kena menuntut kat mak aku ni b4 kawen.. Bila nk start menuntut??? Haa...itu yg kita xtau...huhu...

Mlm tue temankan my dearie gi beli barang2 sebelum dia brtolak gi Mersing..outstation laaagggii... 2minggu lak tu...eiisshh...kerinduan la aii...hehe..ngade2 je nih... So lps shoping ala kadar tue temankan dia mkn.. Time kat kedai makan tu sempat la lyn wedding angkasawan tuh.. Grand giler.. huiihh... Truja aku nengok... Aku bole berangan je la...hehe.. Mls nk citer lebih2 pasal wedding tuh...ai cemburu la..erk? apakah?

Then trus anta my dearie gi Bkt Jalil... err...dh lama aku xtgk bas yg byk2 mcm kat pudu raya tuh... err..ye..aku tau Puduraya under renovation n xbroperasi lg... Tp sblm nie aku tgk bas ekspres byk2 kat Puduraya je...hehe.. Erm..dh lama giler aku xnaik bas ekspres.. zaman tok kaduk dule je naik bas ekspres gi rombongan sekolah...wahaha....

Lps lambai2 my dearie...trus balik...tido..Then here I am today..keje... Bosan ar.....

Tu je la perjalanan idup aku pada 10.10.2010.. cantik kn date nih... daa...

No comments: