Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Tuesday, October 19, 2010

Skuad Sayang..

Salam..

amenda la skuad sayang nie kn...sbnrnye aku pn xtau..tp yg penting skuad ni anjuran U.M.N.O.err..tp aku xmo cite hal politik yer...aku nk citer pasal mak aku yg brtungkus lumus dlm skuad sayang nih..
hehe..go kak Jah...
Utk event nie yg dibuat pada 17/10/2010, PM turun padang..
uii..PM dtg kwsn umah aku tue...hehe...
Alhamdulillah dpt peruntukan utk repair bumbung flat nie yg dh uzur...
Pastu dpt la skit barangan dapur sumbangan skuad sayang nih..

Mak aku punyer la semangat...
smp 2 ari 2 mlm la dia dok sibuk ngn persiapan menyambut PM tue..
dia la join Marhaban, dia la wakil blok..sumenyer dia la...semangat btul mak aku...
Tp bagus gak..bila dia ada, byk la saguhati yg kitaorg dpt...hehe..

Team dr Perak yg dibawa oleh mak aku mlwt kwsn..





Makcik nie singgah umah aku bg cenderahati dr wanita U.M.N.O Perak..





Mcm2 ada dlm kotak nie..hehe

Tadaaa....

Alhamdulillah..Terima kasih daun keladi..len kali bg lg..hehe...

Daaa.....

1 comment:

ShZamirah said...

hehehe..glamer sehh..aku smpt tgk kat berita tv3...siap bgtau mak aku lgi nie mcm area umh ija nie...hehehe