Nuffnang Ads

Thursday, October 21, 2010

20.10.2010

Salam..
Tarikh arini pn best gak kn..20102010... kalu 10.10.2010 aritu aku xde apa2 yg menarik...tp 20.10.2010 nie ada la menda2 menarik utk dikenang..
20.10.2010 adalah arijadi Abah aku yg ke 54... Hepi Bday Abah... Semoga Abah dipjgkn umo..murah rezeki dan dirahmati selalu.. Erm...thn dpn bole la bwk kitaorg jln2 yer... Australia ke??? hehe....
Tp kitaorg xde wat celebration apa2 pn coz sumer org keje... Maybe dh dpt gaji nnt bole la gi mkn2 ke.. Lgpn skrg ni tgh2 bln..bajet xde..hehe... So xde la gmbr pape utk menunjukkan celebration...
Menda yg paling xbest skali ialah kematian kucing kitaorg...Kitaorg panggil dia abg adik.. Cian dia...xtau nape dia bole mati.. Sehari sblm kematian dia tu, elok je dia tido manja2 kat aku ngn Tembon.. Tiba2 je arini adik aku kata dia dh mati.. Sedih la...
Aku tau..ada org cakp "ala..kucing je mati..". Tp kucing tu kan brnyawa gak...Maybe org yg ckp cmtu xtau nk menghargai kelebihan kucing... Kucing kitaorg nih dh mcm family...marah dia...peluk dia...so bila dia mati, terasa la kesedihan dia... Aku xsempat nk tgk abg adik sbb dia mati time aku kat opis...Adik aku pn dh tanamkn dia... Mst abah aku sedih sbb kucing dia mati masa arijadi dia... huhu... Lastly..aku ltk la gmbr abg adik dlm blog ni utk ingatan kitaorg...
Abg adik mati pada 20.10.2010

1 comment:

Myrapurple said...

alaaa kiutt nyerrr...
eh, sape yg tak sedih kucen mati? klu aku pon mau meraung la..tak lalu mkn