Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Saturday, April 3, 2010

Jumaat yg Menggemparkan

Salam hari Jumaat..Penghulu segala hari..


Hari nie pagi2 lg aku digemparkan dgn berita kematian Din Beramboi (juri Raja Lawak tue..). Sgt trperanjat wlpn aku tau dia tenat dlm 2 ari lepas.. Insaf..tue yg aku trpikir bila dgr berita tue..Mati tue pasti...so aku yg idup nie masih menghitung amal yg x seberapa... Takziah wat keluarga Din Beramboi.. Pemergian allahyarham yg tiba2 nie menyebabkan ramai yg akan merindui beliau... Al-Fatihah...



Pastu aku trbaca psl isu Kartika...ditahan dan dihukum sebat oleh Mahkamah Syariah kerana meminum arak di khalayak ramai.. Kartika xjd disebat sebaliknya diarahkan untuk melakukan kerja amal..atas arahan Sultan Pahang..hurm... Nape la sistem perundangan dan kehakiman kita nie??? Esp. undang2 Islam..


Next..aku trbaca kat fb kengkwn aku...Tuan Jagjit Singh (Mahkamah Sesyen 11 KL) dh pindah ke Court Jenayah.. Slalu je kalu judge yg baik2 dan penyayang dipindahkan ke Court Jenayah.. Sedih la plak... tp kesahihan brita nie aku xpasti lg..will check ngn kengkwn lain...


Kerja yg menimbun atas meja menghalang niat aku utk brmalas-malasan di opis..huh.. So mari brkerja...BUAT KERJA...uuweeekkk..

No comments: