Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Monday, April 19, 2010

Sayang-Menyayang

Smlm blk lmbt dr kenduri kawen kezenku Baya.. Mengantuk gler.. Aku tido smp x sedar diri.
Tetiba hp brbunyik dgn lagu Whoompp..sah la dr my dearie.. Rupa2nyer jemputan dr bakal mak mertuaku... mtk temankan dia kat umah sbb dia bosan..hehe..
So bgn dgn mata yg trkebil2...tgk cermin jap.. pastu gi mandi..layan si BonBon jap pastu trus gerak gi umah my dearie..smp sana perut lapa trus ajak my dearie gi brkfast dulu..lepak kat mamak bistro jap...
Dlm kul 11.30 pg aku smp umah my dearie...jmp mak dia..cam biasa la borak2 smbl tgk tv.. Pastu dah kul 12 lebih...mak dia gi dapur n start masak. Aku dgn muka selamba gi dapur kononnya nk tolong la..hikhik.. Pastu mak dia kata "Xpe la..Liza gi la temankan Acu main game kat dpn. Makcik nie xreti nk main game2 tu sumer. Nt dia boring lak. Pegi la temankan dia..". Aku pn trsengih smbil dlm ati melonjak2 gumbira...Yeayyy..xyah tolong msk...
So aku lyn la game Tekken5 ngn my dearie. Bakal mak mertuaku msk kat dapur ngn suaminyer yg trcinta..Romantikkan??? Sbb tu dia xnk aku ada kat dapur... Nk brsama suaminyer di dapur..hehehe...
Kesimpulannyer...sayang-menyayang la smp tua..tolong-menolong kat dapur smp tua.. Bestnyer... Pesanan utk diri sndr..blaja masak la Cik Liza weh...

No comments: