Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Monday, April 12, 2010

Aktiviti Ari Ahad.

Bagun lmbt cam ari2 Ahad yg lalu..hehe..Breakfast kul 12 tghari merangkap lunch skali...Mkn bihun goreng mak aku...
Pastu abah aku pun memulakan aktiviti menegmas dpn umah.. Adik aku yg kecik pun join. Memula aku jengah2 je... Tetiba rasa cam seronok je main air.. Pastu aku pun join la skali.. Aktiviti kitaorg ialah siram pokok, cuci longkang yang dh brlumut, pastu berus lantai dpn umah...
Berpeluh2 la gak sbb wat keje tgahari terik...
Pastu msk umah trus mandi..Aktiviti yg dibuat setahun skali ni berjaya wat aku brpeluh...hehe..
Biasanyer aku tido je spjg ari kt umah ari Ahad.. Tp Ahad ni ada la aktiviti berfaedah yg aku wat...
Mlm ni wat operasi kemas bilik dan alamri baju.. Mak aiihh...byk btul tudung2 aku...smp xtau mana nk letak tudung2 tu sumer...Rasa nk bg kat org je...
Kesimpulanyyer...aku brkemas di ari Ahad..satu pencapaian...hehe

No comments: