Nuffnang Ads

Friday, March 26, 2010

Geli.

Aku naik LRT pg ni dan duduk dgn tenang..

Smp je kat stesen Pandan Indah ada sorg akak ni naik smbil membibit beg tangannye dan trus brdiri dpn aku. Aku mula xsenang duduk sbb beg tangan dia begesel dgn lutut aku.. Sbnrnye aku geli kat beg tangan dia yg brcorak kulit ular....Huwaa...sumpah aku geli... Beg tu camni rupanyer...

Sumpah aku geli...aku cubapejamkn mata supaya xnmpk beg tu..tp xleh sbb aku dok trbayang ada ular kat kaki aku..eeeiiiiiiii...geli weh......

Aku ada rasa nk bgn n brdiri kat tmpat lain tp LRT penuh sgt..so apa yg aku mampu buat ialah pejam mata dan pikir psl menda2 menarik yg aku nk wat...Akhirnya smp la kat Masjid Jamek...Huh...cpt2 aku bgn n keluar...

Wlpn beg tu cantik tp oleh kerana dia brcorak kulit ular maka TIDAK bg aku...Geli....so sesape yg ada beg camni saya mtk maaf ye...xde niat nk sakitkn ati sbb beg ni mmg lawa cuma saya geli...Okess...

2 comments:

Myrapurple said...

hahahahaaa...aku pon geliiiiii! tp beg nie shantikkk tu...

~Lieza~ said...

Prada beb..mmg la cantik..tp beg akak dlm lrt tue aku xtau la brand ape..hehe