Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Wednesday, March 17, 2010

Lg Kenangan..

Pg2 ni smp je opis cam biasa aku akan bkk fb...check2 apa yg patut wlpn xde yg patut check pn dlm fb tuh...hehe... Tetiba aku surprise gler tgk inbox penuh ngan org comment photo aku... Rupa2nye ni gmbr yg di comment tue...


~Kat Tapak Perhimpunan~


~Kat dlm Kelas 6 Merah~



Hahaha...gila kentang..nie zaman skola rendah kat Sek Keb Ampang tahun 1995...Masa tuh kitaorg darjah 6.. Tu psl kecik2 je sumer... Ptt la brlumba2 diaorg comment...rupanyer mngimbas kenangan zaman kanak2 ribena...


Baru je smlm aku mngimbas zaman abis SPM...tetiba arini nk imbas zaman abis UPSR..ntah ar xbyk memori install dlm kepala aku nih...Maybe zaman tue kecik lg kot...Sbnrnye byk lg gmbr yg member aku tu upload..Tp nie je la yg aku curik utk hiasan kt blog aku...Nostalgia abes...


Tetiba rasa nk upload lg satu gmbr nostalgia...


Nie antara geng2 aku masa drjh 6 dulu.. dari kiri Abg Yeop (Yuzul), Fauzi dan Sudin...Mana la diaorg skrg nih... Dulu Sudin ni la kwn gado aku...asyik gado je ngn dia...si Fauzi tu lak ala2 macho la..control...sumer rahsia zaman kanak2 dia ada dlm tgn aku...hehe..kata kwn baik kn...Abg Yeop nie bdk baik..dgr citer dh jd Dr skrg...biasa la budak cerdik...slalu je citer kisah Nabi kat aku dulu...haha..

Nmpak sgt kita nie dh tua..Masa brlalu cam tu je..xsdr sumer dh bina idup sndr skrg...Kalu jmp blk sumer2 tu mst mcm2 citer nk borak...

K la..cukup la imbasan masa silam nih...Smlm adalah kenangan, arini adalah kenyataan, esk adalah harapan...

No comments: