Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Saturday, March 13, 2010

27thn sudah...

Alhamdulillah...ari nie bday aku yg ke-27.. Sbnrnye xde pape intention pn nk tulis dlm blog. Tp sbb arini adalah bday aku so rasanye patut tulis sesikit kt dlm blog.
Since tgh mlm td dh receive msg dr kengkwn yg igt bday aku. Pg td terima wish melalui sms dan fb. Bahagianye bila ramai yg wish. Tetiba aku rasa brsalah sgt sbb aku nie slalu je xigt bday org lain. Bknnye disengajakan sbb aku mmg ssh nk igt nombor2 nih.. Bab tarikh, no tepon...mmg aku failed... Anyway terima kasih bebanyak kpd kengkwn yg wish...Syg korg sumer.
To all my beloved cousins, jgn lupa plan kita Ahad nih...x sabar nk gegarkn Wangsa Walk tu..huhu...
Erm...citer psl umur 27thn ni...ada lg plan yg aku sdg usahakan sambil meneruskan plan2 yg telah dimulakan di usia 26thn.. Seriously aku mmg nk smbg wat Master. Tp xtau la niat nie sekadar niat je ke...Insyaallah aku akan cuba usahakan di usia 27thn...
So wat masa nie, target aku carik duit byk2...(bunyiknyer mcm mata duitan gler kn...) Then Insyaalah ada la menda2 lain yg aku nk wat..
Lastly, alhamdulillah aku masih bernafas di usia 27thn...

2 comments:

ShZamirah said...

hehehee...aku sms ko kan2?? skali lagik, hepi bufday! ape2 wish ko utk bday ko nie, same je ngn aku...kikikiiii....so meh kita sme2 doa eh...
muah2....

~Lieza~ said...

Tq Mira..meh kita doa sama2..