Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Thursday, August 6, 2009

Macam-macam...

Ari nie sgt2 penat...bdn sakit2 dan pinggang SGT SAKIT... Nie sumer gara2 opis ku yg di dlm proses mengemaskini lokasi fail2.. Huh...utk pengetahuan semua org..fail2 di legal firm adalah sgt2 byk... Aku nk kena sort out fail2 dari tahun 1990...iye...fail2 19 tahun yg lalu... Adui...sakit kepala aku.. N i'm wondering...lawyer pun kena wat keje nie sumer gak ke??? Dan jwpnnye ialah selagi ko keje mkn gaji maka ko kena wat apa yg bos ko suruh...


So...aku dan beberapa org staffku pun memulakan keje2 pemunggahan...dan fail yg sempat kitaorg punggah ialah sebanyak ini... Tada....---->



Amacam??? Byk x??? Huh..nie baru sikit...ada lagi beratus2 fail yg kitaorg nk kena pindah... Arinie byk keje2 aku yg tertangguh semata2 kerana operasi nie... Makin bertimbun2 la keje aku nie... Operasi nie plak dijangka berakhir pada minggu depan... Nasib baik nxt week aku dh start bercuti...

Owhh...did I mention "bercuti" juz now?? Yepps..aku akan bercuti selama seminggu nxt week...ke mana??? erm..nnt la aku citer... Suprise la skit..hehe...


Ok..citer psl opis aku balik..erm..setelah memunggah sumer fail2 nie...bos aku dgn rasa tanggungjwb telah membelikan satu almari fail utk letak dlm bilik aku..tp aku sgt2 xsuka sbb almari tue menjadikan bilik aku semakin sempit...Bilik aku tue dh la sempit...so bile mskkn kabinet tue jd semakin sempit la...aku sgt2 xsuka...tp nk wat cmne coz bos yg bagi..ish...timer kasih la bos.... tp serius l ku mmg xhepi langsung...erm...nasib baik la aku jarang ada kt bilik coz slalu gie Court (ayat nk sedapkan ati sndr...huhu..)


Nie la almari yg memenuhi bilik aku yg kecik tue... Tue 2 kerusi buruk yg dah lama aku brniat nak kuarkan dari bilik aku... Besok2 la aku laksanakan misi tue...
K la...ilang mood labile tgk gmbr bilik aku nie...serius...sgt tensen n xsuke dgn bilik sndr...nie yg wat aku makin malas nak gi opis... patutkah???
c u...

No comments: