Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Saturday, August 29, 2009

Shopping...

Wah...tajuk entry mcm beria nak shopping...pdhal nak gi beli kasut je...Hehe...pape ntah...Arini plan nak gi SOGO lps keje coz nak carik kasut..tp bkn kasut raya ye...aku nak beli kasut utk gi keje coz kasut lama dah patah tumit...huhu...Ganas x aku?? Mana x patah, ari2 aku lanyak kasut tue sambil berlari2 kat Court utk settlekan kes2...cukup 3-4 bln je kasut pun jahanam...haih...
Ye...SOGO akan wat SALE utk Sogo Cardholder on 4-5th september...so sape2 yg tabah dan bersemangat tinggi utk berebut2 adalah digalakkan bershopping pd hari tersebut...mmg sale yg dahsyat la pd hari tersebut... Thn lps aku gi Sale tue...dlm bulan pose gak...Haih...sgt2 la letih berebut2 ngan org lain...Punyer la ramai smp aircond pun bole x rasa...nak membayar lg satu hal..punye la pjg que...so bg mengelakkan sejarah yg sama berulang better aku gi beli awal2 before Sale tue...Belanja lebih skit xpe la asalkan aku xkena berebut2 dan berhimpit2 ngan org lain...
Erm...smlm dah berbuka ngn Nasi beriyani Ayam Madu...Menu arini xsure lg...Tgk la jap lg kot2 ada tringin nak mkn pape ke...
Daaa....

No comments: