Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Sunday, August 23, 2009

1 Ramadhan

Alhamdulillah..syukur kerana aku masih dpt menikmati Ramadhan pd thn nie...Seronok sgt biler tiba Ramadhan...bulan yg penuh berkat...bulan yang menjanjikan ganjaran berganda utk setiap amalan kita...
Pose thn nie kali ke-2 aku brpose tanpa arwah nenek...setiap kali Ramadhan trigt pd arwah nenek yg slalu msk mcm2 utk juadah berbuka...Mujur la masih ada mak yg menggantikan nenek...
Erm..bile time2 pose cmni mula la aku mengidam nk mkn mcm2...drpd murtabak smp la ke ayam golek..mana lg nak carik kalu bkn kt bazaar Ramadhan...bazaar Ramadhan yg trdekat dgn aku mst la kt Kg Melayu Ampang...tp ssh la nk carik yg sedap...mengikut pengalaman aku...setiap kali beli kt bazaar Ramadhan mst xsedap..haiih...org tu yg xpandai masak or aku yg xpandai pilih tempat...hehe...

K la...sempena Ramadhan yg penuh barakah nie...mari la kita sesama menambahkan amalan dan mendekatkan diri kepada-Nya...selamat berpose dan selamat berbuka pose kpd semua umat Islam...

No comments: