Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Friday, August 14, 2009

Update citer lama..haha..

Hi...dh baper ari xupdate blog...bkn mls...cuma xsempat coz br balik brcuti dr Medan, Indonesia... Penat bdn pun xilang lg...Tp post arnie bkn nk citer psl Medan coz belum ada mood lg...Lgpun gmbr2 pun belum upload lagi coz my lappy ni cam ada problem je...so bile dh ada gmbr nnt br la best nk citer...hehe...


Post ari nie sbnrnye nk citer psl a day before gi Medan aritu..erm...masa kat opis lg aku tringin sgt2 nk mkn lasagna...nape lasagna???ntah aku pn xtau nape ngan tekak aku nie...so aku pun ajak la member2 kat opis gi crk lasagna...tp sumernye nk mkn nasi...isk...iskk....cedih btul la...trpaksa la ku melupakan selera nk mkn lasagna..



Mlm tue plak tgh bz2 mengemas beg...my dearie ajak gi mkn...masa dlm kete dia kata nak mkn pizza..hehe...aku gembira sgt2 coz bole la mkn lasagna kt pizza hut...yummiee...nie yg cayang sgt kt dearie...so aku mkn lasagna je mlm tue n my dearie yg abiskan sumer pizza...hehe...thanx dearie...Nie la lasagna tue...



Owhhh...lupa nak citer...weekend before aku gi Medan, aku sempat la blk kampung kat Melaka n tgk anak buah ku yg trbaru...erm...anak cousin aku bole ke consider sbg anak buah aku??? hehe...bantai la... Comel...baru 20 hari lahir....Nama dia aku xigt la..tp baby boy..




Dat's all 4 today...daaa...

No comments: