Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Thursday, July 30, 2009

Menu arini..

Biler baca je title kt ts itu mst dh tau aku nk citer pasal mkanan...erm...betul..betul...betul...(version upin & Ipin..hehe).. Pepagi lg biler smp opis xde perasaan nk mkn...xtau nk mkn pe sbnrnye...so wt air milo je la kt opis...


Pastu wt keje cm biasa smp xsedar dh kul 1 tghari...time to go to Court...haaiihh..saya hampir lewat utk mengejar shuttel ke Court... Check2 dokumen atas meja...still xready lg...isshh...staff aku yg sorg nie slalu je wat aku rasa nk marah...biler aku tanya baru la trhegeh2 nk bagi dokumen2 nk bwk gi Court...Dh r aku lapo...

Smp kt Court gi surau trus...pastu gi rekod nama..setelah berlari-larian kt Court akhirnye selesai la episod idup aku kt Court utk arinie..


Ehh...tp bkn nie yg aku nk citer...Citernye ialah time aku msk opis balik...Msuk2 je bilik aku tgk sesuatu di atas meja...

Benar...ianya adalah Nasi Ayam yang dibelanja oleh bos aku... Erm...gmbr nie aku amik selepas beberapa suap aku menjamah Nasi Ayam tue... Rasanye??? Ya ampun...x sedap langsung...slalunye org kata mkn free tue sedap...tp kali nie sah2 xsedap... Rupa je menarik...tp rasa OUT...
So....pengajaran yg aku dpt drpd menu arini ialah :
1. Barang atau makanan free x semestinya sedap...
2. Rupa makanan yg cantik xsemestinye sedap....
3. Walaupun tgh lapo camn sklipun tp kalu makanan tu xsedap mst xleh abis gak...
4. Belajar la brterima kasih dan menerima sesuatu seadanya...(timer kasih Bos...tp nasi ayam nie mmg xsedp langsung...)

No comments: