Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Friday, October 19, 2012

For Baby - Sale yg Ditunggu2 (",)

~Assalamualaikum~

Semalam br citer nk start shopping utk brg2 baby... So misi mendapatkan date2 expo telah dijalankan.. I'm so lucky having blogger frens and NCOL group who alwaiz update on this kind of event... Hehe... So saya cuma perlu save the date je... =) 

Saya refer kat blog Syima psl info expo2 nie coz she alwaiz update psl baby fair and expo nie... Thanks so much Syima... Expo2 yg Syima update:

1. My Dear Warehouse Sale (25 Oct - 4 Nov 2012)
2. Mother, Baby & Kids Expo - PWTC (23 Nov - 25 Nov 2012)
3. 4th Maternity & Children Expo - Mid Valley (30 Nov - 2 Dec 2012)

So bole la rancang bajet awal2... Siapkan checklist and finalised apa yg nak dibeli.... Saya nie pemalas skit nk wat checklist cantik2...so juz tulis atas kertas A4 je brg2 yg nk dibeli...pastue discuss ngn hubby... Memana yg dia xapprove tue dia potong la...huhu...

Ok...next expo yg ditunggu2 ialah Pureen Warehouse Sale... Sale nie diupdate kt NCOL Group... 


Urm...nk beli baby wipes, barangan mandian baby, blanket dan baju2 baby... Drpd review yg saya baca Pureen Warehouse Sale nie mmg jimat and sgt brbaloi...tp trlalu ramai org...so kena brsedia mental dan fizikal kalu nk pegi...hehe... 

Baby dh 7bln...gender pn dh tau...so rasanye by December saya dh patut completekan brg2 utk sambut kelahiran baby... Nurse kt KK pn dh bg nasihat suh saya siapkan brg2 baby sbb takut saya deliver awal... Trkejut gak nurse tue bila tau saya xbeli pape pn brg baby lg... Ok skrg saya dh nk start shopping yer... Semoga Allah murahkan rezeki kami utk sambut kelahiran baby... (",)

M2b yg lain...jom la kita shopping...(",)

5 comments:

puan.mila said...

jelesnya KL slalu ada sale..kuantan xde..selamat shopping ye!!

ZAR said...

Siler pergi yer.. Akak memang tak pernah miss diaorg punya sale since mengandung anak akak yang first. Time tu borong macam esok dah takde dah..
Bolehlah simpan stock untuk 2-3 bulan.. Kira jimat jugaklah..

Unknown said...

ija, groupon tengah ada deal untuk avent newborn starter set. check it out!

~Lieza~ said...

Mila : Ajak la husben dtg shopping kt KL...bole jln2...hehe

Kak Ira : Bc review mmg ramai kata murah and bole jimat byk...tue yg semangat nk pegi...tp xtau la larat ke x nk berebut2 tue sbb time tue maybe dh 34 or 35 weeks...

Izyan : dh tgk deal tue...tp on9 ada yg lg murah...hehe..

ZAR said...

Ija, pergi hari Ahad petang (tapi jgn sampai pukul 6 sebab time tu diaorang dah tak bagi masuk).memang tak ramai tapi barang dah kurang :( (tapi itulah masa yang akak suka! senang buat pilihan & tak pening kepala sebab barang dah tak banyak!! hahahah)

Tapi, kalau nak barang yang banyak tapi tak nak berebut jugak, pergi sabtu pagi2!!