Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Thursday, August 4, 2011

Wedding Theme (?)

~Assalamualaikum~

Alhamdulillah dh Ramadhan ke 3.. Semoga diberi kekuatan utk smp ke penghujung Ramadhan..Insyaallah.. So di tghari nie dlm keadaan mata yg kurang brkerjasama...saya mula la memikirkan apakah warna tema yg sesuai utk wedding saya nnt yer... Hurm...byk btul la kaler2 dlm color wheel tue...smp xreti nk wat combination dh...

Memandangkan tahap kreatif saya adalah dibawah paras kritikal..maka saya sgt memerlukan pendapat2 org2 disekeliling saya... To be honest saya mmg xde fovourite colour.. (uikks apakah peliknyer saya nie kn???) Dlm almari saya mmg byk kaler itam putih...but dats not my feveret colour yer.. Ianya adalah disebabkan saya TERPAKSA pakai itam putih utk gi keje..sampaikan ada jiran2 saya yg tanya nape byk baju itam putih kat ampaian?? Hahaha...saya kena gi Court everyday...so kena pakai itam dan putih shj... So saya mmg xbyk baju warna warni...

So saya pn mula la brjln2 di blog b2b yg lain utk mencarik color2 yg menarik di mata saya... Memandangkan saya nie brkulit Melayu Tulin makanya warna2 yg bakal dipilih haruslah tidak menggelapkan lg diri saya ini...huhu...
So..wedding theme color adalah menda pertama sbnrnye yg b2b sumer kena pikirkan..bcoz it will relates with other preparations such as dress...cards...dais...etc.. So saya kena mulakan misi mencari color yg sesuai so baru la saya bole mulakan preparations yg lain...

Saya kena decide 2 theme for my wedding which is for nikah and sanding.. Setakat nie theme utk sanding dh ada dlm kepala so kena wat more research b4 cnfirmkan... So skrg nie tgh memilih theme utk nikah... Baju nikah mmg color putih... Hantaran xsure la nk ikut kaler sanding or nikah coz blm decide lg... Theme perlu tk determine baju2 my family and his family...  

Brdasarkan pemerhatian saya di blog b2b yg lain2 tue.. warna pink adalah warna yg paling femes dikalangan b2b.. and combination of warna2 pastel pn cntik..




Sweet je kn color2 nie sumer..Tp saya xtau lg nk guna pink ke x.. Maybe akan combine kan pink nih ngn biru or purple.. Mcm nie..



Cantik kn? Saya smp brcadang nk wat HB cmni la masa nikah nnt...hehehe... Warna nie cm jarang je saya saya jmp kat wedding kengkwn lain.. So far nie la warna yg saya suka utk nikah.. But I havent finalised it yet.. So akan terus jln2 kt blog b2b yg lain... Owh utk theme sanding saya akan citer dlm next2 entry la yer.. After saya finalkan kaler utk nikah... =)

Pics by Mr Google..

7 comments:

Anonymous said...

Purple + dark blue cantik.. tapi skrg warna kite nak combine dgn apa pon x kisah. Tak mcm dedulu, kena pilih warna yg selamat je kan.

Unknown said...

biru+purple?nice gak dear.suka!!lain dari yang lain :)

~Lieza~ said...

Kasut Pink : urm..dlu2 org akan pilih warna2 yg biasa je time wedding...xde combine2 warna pn.. Tp skrg warna pelik2 pn nmpk cntik kn...

Zimie : saya pn suka tp xtau la outcome jd cmna.. tkt ssh nk deal ngn vendor ikut warna yg exactly kita nak... Tp insyaallah will try 4 dis color..hehe..

Unknown said...

nora die hard fan purple dear. hehehe nora suka purple campur oren hehehe,

dear... nora nak tanya pasal kedai borong kat jalan leboh ampang dan bandar baru ampang tu... boleh bg email lieza x? nora cr xjumpa plak or lieza can send ur email address to kerelnorawedding@gmail.com

thanks lieza =)

~Lieza~ said...

Hai Nora.. oren? not my color kot...kulit saya gelap la...hehe..

Owh btw..saya dh email Nora psl kedai borong tue.. If anything juz email me ok.. =)

Nurul Izayani said...

warna pastel cantik :)

~Lieza~ said...

nurul : warna pastel mmg nmpk cantik coz it makes us look soft...sopan and sweet je kan..