Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Tuesday, January 7, 2014

Baby Baru 2014

Assalamualaikum

Ehem...ehem... baby baru 2014 nie bkn adik Sofiyya tau... Nie page bisnes saya yg baru... Dh lama sbnrnya nk start bisnes nie...tp xtau nk mula dr mana... Then ada beberapa kwn2 dr grup gojes yg share mana nk dpt supplier murah... ada yg offer jd dropship ngn dorg... so saya rasa saya ptt mulakan skrg... Seribu langkah di masa hadapan brmula dgn langkah pertama arinie kn... So dgn bismillahirrahmannirrahim saya mulakan langkah pertama nie...

Pd kawan-kawan yg xtau lg bole la jenguk page saya D'Dalilis Mom N Baby Corner.. Masih baru lg dan masih byk yg perlu diperbaiki... Tp saya rasa seronok... Walaupn saya amik untung sikit2 je...tp saya puas ati... Sbg pembeli saya mst nk carik brg yg murah...jadi bila dh jd penjual nie saya cuba jual dgn harga yg murah gak...

Antara brg2 yg ada di page saya seperti barangan Avent, Genie Bra, Spice Rack, Educational Toys dan Dress Menyusu. Insyaallah akan ditambah lg dr semasa ke semasa..

Contoh barangan Avent:




Educational Toys / Toys:



                                       



Genie Bra:


Spice Rack:

Hanger 17 Clips


Chocolate fountain:



Dress Menyusu



Kalu ada yg korg brminat bole pm saya yer kt FB or email kt nurhaliza1203@yahoo.com.. Kalu lmbt reply tue mtk maaf la sbb kdg2 saya tgh keje so susah nk reply pm... But saya tetap akan reply yer... 

Doakan saya dan baby baru nie terus maju...  Thanks korg... =)

3 comments:

amal salleh said...

chaiyok!!

ieza ashaari said...

good luck dear.. :)

psst : za dtg dr group gojes..

::puan ungu:: said...

Good luck Liza=)