Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Friday, November 22, 2013

Kisah Kasih : Kompilasi Sejuta Kisah Kelahiran

~Assalamualaikum~

Dh beberapa ari trbaca blog Yatie psl kompilasi kisah sejuta kelahiran nie... Menarik kan??


Saya mmg suka bc psl kisah kelahiran...xkira la anak sulung ke..kedua...ketiga dan keberapa sekali pun... Sblm brsalin saya gigih search blog2 yg citer psl kelahiran... Mcm2 ragam... Ada yg mudah...ada yg sukar... Masing2 punyer cerita trsendiri...

Bila bc psl Kompilasi Sejuta Kisah Kelahiran nie saya jd teruja... nk bg sokongan gak... So kisah kelahiran puteri kesayangan saya bole bc kt link nie...


Pd mommies yg lain2...saya pasti anda sumer pasti ada suka duka kisah kelahiran kn...so jom la kita bg sokongan... 

Last but not least...meh tgk gambar puteri daku yg dilahirkan sebelas bulan yg lepas... Saya sgt2 brsyukur dgn hadiah dr syurga ini... Syukur dan terima kasih Allah...


1 comment:

Fifi Nadhrah said...

suke bace bab kelahiran.. rase berdebar je..

salam kenal dari fifi..