Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Thursday, January 26, 2012

1 Month 2 Weeks to go & HIV Test

~Assalamualaikum~

Wahhh...saya sgt merindui blog saya...lamanya xupdate... Byk dh sbnrnya preparation yg dh settle... Part2 deposit dan membooking sumer dh brakhir... Now tinggal part2 utk melangsaikan baki deposit plak... Brpeluh2 la gak utk keluarkan duit... Huhuhu..

So far baju sanding utk my dearie dh siap...kad kawen pn dh siap... Sape sudi nk terima kad kawen saya bole la bg alamat yer... Sumer tue dh di collect oleh ayah saya di Bandung... Now tgh tunggu baju sanding saya lak utk disiapkan manik dan akan dipos dr Bandung..maybe next week la... So far saya puas ati ngn my preparation sumer... Alhamdulillah..syukur Ya Allah...

Last Friday saya dh settlekan hiv test... My dearie dh gi wat appointment 2 weeks earlier..so last friday saya cuma dtg bwk diri je la.. Kitaorg pilih nk wat hiv test nie kt Klinik Kesihatan AU2... Dkt ngn umah my dearie n opis saya... appointment pukul 2.45...so  saya xkuar lunch...around kul 2.30 tue trus kuar utk gi KK tue.. Masa smp tue my dearie dh amik nombor and borang2 sumer.. Saya trus isi je la.. Mmg xde org pn...kitaorg brdua je yg nak wat hiv test tue... Tnggu dlm 5 minit lps bg borang...dipanggil utk amik tekanan darah, berat dan tinggi... Sumer ok..then br amik darah utk test...

My dearie gi amik darah dlu... Saya menunggu punye la lama rasanya...saya mula la pikir mcm2..nape lama sgt kn... Lps my dearie settle...turn saya plak.. Nurse tue tanya "tue partner u ke?".. Saya angguk je la..rupa-rupanya nurse tue dh bg ceramah "Stop Smoking" kt my dearie...hehehe... Tgh2 dia citer apa ceramah dia td tiba2 je jari saya dh sakit kena ketip...berdarah sudah... Hehehe.. Nasib baik saya xperasan... Kalu x mst jerit... Hehehe... Then sementara nk tnggu result saya tue...nurse tue panggil my dearie..siap nasihat my dearie supaya stop smoking skrg...need to flush out sumer bahan2 xelok dlm bdn...so bila saya pregnant..br la dpt healthy baby... kan??? Bagus btul nurse nie punya nasihat... Tgk result non-reactive...settle.. Saya pn msk opis balik..my dearie lak amik half day je aritu... 

Selesai la suda lg satu prosedur nk kawen...skrg my dearie nk submit borang dia kt JAIS.. Dh settle nnt br pas kat saya lak... Pastu kitaorg dh bole kawen... Will try to settle within this month.. Insyaallah... Maka menjelang 1 month 2 weeks nie...saya bole katakan sumer persiapan dh ready...cuma menanti full payment dan execution je... Yeayy.. 

Nk upload teaser baju nikah and veil plus tudung nikah...hehehe..



I love mu tudung and veil nikah so much... ehem...ehem...xsabar nk pakai... Cuma baju tue nk anta alter semula kt bhgn bahu ngntgn tue...nmpl xkemas kan... Pasnie tnggu baju sanding lak... Harap2 sumernya settle ngn lancar...

Urm...menjelang 1month 2 weeks nie...pelamin saya xde lg...nk nangis ke nk wat muka xreti je??? tensen... bajet cam dh xde nie... Huhuhu... Xpe la..ada masa sebulan 2 minggu lg kan? kan? kan? Till then daaa....

3 comments:

sarahmeay.snm said...

Cantiknya!

Fariza said...

wiwit. persiapan hampir siap. tahniah. :) cbtik bj white itu.

shura shushi said...

Semoga semuanya berjalan lancar dear :)

Semua hampir siapkan?