Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Wednesday, May 25, 2011

Beg Itu Sgt Cantik..

~Salam~


Hari yg amat mengantok dan slow...seharian dok dlm opis...xkuar gi Court...xkuar gi Auction...xkuar gi meeting.... Sumer xkuar.... Diari aku adalah clear pd arini....makanye selepas lunch mula ar mulut ni menguap dgn luasnye...hehehe... Maklum ar...org xbiasa dok opis sehari suntuk... hehehe....

Urm...aku pn brblog walking la utk mengisi masa trluang di opis...smbil2 check document tue kn... hehehe... Pastu aku trjumpa ar satu handbag yg cantik....(or at least cantik di pandangan aku ar...)...


Ianya adalah sgt cantik...dan aku tringin utk menjadikannya salah satu hantaran kawen nnt... Tp harganya adalah mahal... yeeee.......aku tau for those yg dh biasa pakai brg branded mmg ar xrasa mahal... Tp bg aku yg hanya mampu pakai Carlo Rini je...mst ar aku terasa mahal... huhu...


Hati adalah sgt tringin... Tp kemampuan adalah di luar batasan..... hurm.... so juz ltk dlm blog je ar.... Sedeyyy kn....


Ini la beg yg brjaya memikat ati aku...huhu...


Cantik kn??? Owhh...ati sgt la tringin...k la... tgk je la..=(

No comments: