Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Saturday, December 11, 2010

Azam 1432Hijrah

~Salam~

Lama dh x update blog nih sbb internet kat opis dh kena blocked...yes..bos mau saya mencari rezeki yg halal...huhu... kalu dok berinternet je maknanyer gaji saya sudah masuk ke bahagian yg tidak halal...erk..bos saya xkata camtu... tp saya yg pikir begitu utk menyedapkan ati sndr...hehe... so skrg ni berfb melalui BB yg terchenta...

Oh ya...nk wish Selamat Tahun Baru 1432H... dh lmbt kn...but better late than never... Insyaallah tahun baru ni akan jadi permulaan yg baik untuk semua perkara baik yg aku nk wat... Mudah-mudahan dipermudahkan semua menda baik2 yg aku nk wat...


Apa menda baik yg aku nk wat??? Byk weh...nk jadi budak baik, anak yg solehah, staff yg baik dan tidak mengsia-siakan harta opis (esp internet..huhu), lawyer yg baik....erm...yg penting aku nk berusaha jadi hamba Allah yg baik... bukan la brmakna selama nie aku jahat..cuma sblm nie ada gak la trlalai sekali-sekala... Mudah-mudahan trcapai la cita-cita nk jadi baik thn nie...hehe...Insyaallah..

Juz a quick update..dats all...daa...

No comments: