Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Tuesday, December 14, 2010

Internet dh Ok..(",)

~Salam~

Selepas luahan jiwa pd entry yg lepas..akibat dr kegagalan internet brfungsi di opis...tetiba arini internet ok la...hehe...sgt gumbira... Tp aku masih meneruskan azam utk jd baik..maka aku tidak membuka fb menggunakan internet di opis...hurmm....cuma entry ni je aku guna internet opis...hehehe...
Dis weekend agak bz skit sbb ada beberapa perkara yg perlu disettlekan.. antaranye ialah persediaan bday Nur Ariana Aliya... hurm...excited dan xsabo nk wat bday dia... event yg seterusnya akan diceritakan pada entry2 yg akan dtg...insyaallah...
Sesungguhnya entry arini adalah sgt tidak berasas sbb xtau nk citer apa...cuma nk luahkan rasa seronok sbb internet kat opis dh kembali berfungsi...wahahaha....
Erm...dis coming weekend pn cam byk jemputan kenduri kawen...mkn free la maknanyer... Pastu nxt week pn cam byk jemputan gak...biasa la kalu cuti skola mst byk jemputan kawen kn... so aku ucapkan Selamat Pengantin Baru pd kengkwn yg akan menamatkan zaman single...
Owh...saya kan nk jd baik...so xleh guna internet utk tujuan personal (i.e menulis blog)hehe... so dat's all...daaa.........

No comments: