Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Friday, March 2, 2012

~7 hari lagi~

~Assalamualaikum~

Tgk ticker kt atas tue.. 1 week je tinggal... Jumaat depan saya dh ada suami...hehehe.. Insyaallah..

Preparation dh 90% settle... Borang2 yg berkenaan pn sumer dh settle.. Cuma keadaan rumah je dlm keadaan tunggang-langgang lg coz xtau lg nk susun brg2 letak kt ne.. Weekend nie br la nk start operasi doorgift... Hopefully sempat siap la... Barang2 sumer dh ada cuma nk isikan dlm bekas n ikat reben je...

Stress xyah citer la...ditambah plak ngn batuk and selsema yg berterusan nie... Kerja opis yg xpenah surut... Bertambah2 stress.. But to be positive...saya juz brsyukur dgn apa yg dh ada sbb itu je yg saya dan family mampu buat... Majlis saya mungkin x segrand mana...tp insyaallah akan menjadi memori paling indah wat saya, bakal suami dan keluarga kami... Saya gak harap kwn2 dan sumer tetamu yg dtg akan kenyang, senang ati dan sama2 gembira meraikan kami... Insyaallah...

Seriously...i felt that nothing can be done now...Juz follow the rules... Saya dh xlarat nk skt ati ke....nk cerewet ke...nk alter sana sinie ke... Apa yg dh ada and dats it... Yg penting saya dpt laki...hahahaha... Saya dh penat selama setahun utk wat preparation...so last minute camnie mungkin ada yg di luar kawalan saya... Saya cuma mampu berdoa tetamu yg dtg akan pulang dgn hepi...

Poket saya pn dh semakin menipis...Nie adalah kerana semua perbelanjaan kawen adalah dr titik peluh dan usaha pengantin bajet ini... Dpt restu dr parents lebih besar maknanya... Tp ada gak yg parents saya top up sana sinie... Especially dh last minute nie...sumer payment nk kena wat kan... Huhu...

Lepas kawen nnt saya wat la review besar2an khas utk pembaca blog nie... Especially pasal baju la... (",) Ok..maybe nie update last sblm kawen kot...xtau la sempat ke x nk online pasnie... Sekali lg saya dgn besar ati menjemput sumer kwn2 dan pembaca blog nie utk dtg ke majlis saya nnt... Kalu xdpt dtg pn xpe dan saya harapkan korg sumer mendoakan majlis saya brjalan lancar dan doakan perkahwinan kami kekal hingga akhir hayat.... Insyaallah...

Daaa........

3 comments:

SOULMATE is said...

tahniah dear :)

Ummi Balqis Ismail said...

tahniah dear...tarikh kita lebih kurang...me lagi 8 hari...=) doakan awak punya majlis berjalan lancar...=)

Just^me said...

tahniah dear!! sama lah tarikh kita nikah! =)
tah2 kita menikah tempat yg sama tak?