Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Thursday, November 3, 2011

~Inspirasi Dress Kawen~

~Assalamualaikum~

Waktu trluang utk menulis blog makin trhad... Keje baru yg agak memenatkan... Blk je umah dh penat.. Langsung xleh nk wat apa.. Bkk blog pn juz jln2 bc update kengkwn lain.. Tp nk update blog sndr mmg xlarat...

Orait..update on persiapan kawen saya yg tinggal 4bln 6 ari lg... Baju nikah dan veil nikah yg xbaper menepati citarasa saya tue telah selamat di antar ke Zaza.. Brsungguh2 saya mtk Zaza wat yg trmampu utk mencantikkan baju dan veil nikah saya tue... Dh siap nnt br saya wat teaser utk sblm dan selepas mendapat sentuhan Zaza k.. So brsabar la wahai hati...huhu...

Skrg nie nk pilih design utk baju sanding plak... Saya tgh konpius nk pilih design camna.. 

First design : Dress Moden
*sila bayangkan gmbr2 nie ditambah lengan dengan kain lace*
Source : Radya Butik








Second Design : Kebaya Moden @ Elemen Tradisional
Source : Prestige by Inar





Haihh..sumernya cantik2 smp saya xreti nk wat design camna.. Yg lebih sedey bila saya xleh nk sketch sndr design yg saya nak...huwaaa....T_T  Tp setakat nie ati saya mcm brminat ngn design yg last skali tue... Then kain tue saya nk guna songket kat bhgn dlm tue...So bila brjalan or duduk, belahan kain tue trpisah akan nmpk la songket tue..hehe.. 

Tp persoalannya...berapakah kos utk mendapatkan baju sanding idaman hati saya??? Argghhh...kena kira2 gak nie... So weekend nie nk gie butik yg saya dh booked tue and tanya bole x diaorg watkan design cam yg saya nak nie... Hopefully baju sanding saya xkan mengecewakan spt baju nikah saya... huhu... 

So...saya dh kepenatan...till next entry...daaaa....(",)

3 comments:

Fariza said...

lieza, ada persamaan mahu dress lacey dia ats :)
cuba rkm mesti ok kan. he3

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

cantikk sgt yg last tu :)

dhiera zainudin said...

last tu memang gorjes...