Nuffnang Ads

Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam Lebaran buat semua...

Alhamdulillah kita dh smp di penghujung Ramadhan...sekejap je masa brlalu. Rasa mcm br lg nk smbut pose...sekarang dh raya plak... Semoga Ramadhan yang dh melabuhkan tirai ini memberi seribu keinsafan dan kebaikan utk kita semua...


Hoorayyy...nk cite psl raya plak. Arini last day pose tp aku still keje lg...still msk opis lg.. Ye la..org xde kampung..kena la berkorban utk bg chance org lain yg nak balik kampung... hurm..nmpknye aku kena crk suami yg ada kampung la... hehe...


Preparation utk raya semua dh ok..cuma nk tunggu mak masak ketupat rendang je mlm ni... Baju raya utk semua dh ada... Xsabar rasanye nk tunggu esk..nk brkumpul ngan sedare mare yg ramai tu..nk mkn ketupat, rendang, kuah kacang..mcm2 lg la... Syoknyer...


Di kesempatan ini aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri utk semua yang mengenali diri ini..xkira la wlpn korg xbaca blog nih... Mohon maaf zahir dan batin andai ada salah dan silap yang mengguris ati...secara sengaja atau tak sengaja...aku pun manusia biasa yg xlepas dr brbuat dosa...Maafkan aku yer... Pada yg balik kampung tue berhati2 di jalan raya yer..

No comments: