Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Saturday, October 15, 2011

~Rezeki~

~Assalamualaikum~

Agak lama gak xupdate blog... Fb pn jarang2 jengah... Wedding preparation pn trhenti sekejap... segala survey dan jadual utk preparation trabai sekejap... Pasnie insyaallah bole start sumer tue semula...

Semua perancangan trgendala gara-gara saya dh start keje kat tmpt baru... new job scope.. new workstation.. new frens.. So byk yg saya kena blaja and sesuaikan... Fokus lebih pd kerja baru la... Alhamdulillah dh 2 weeks kat tmpt baru...so far saya rasa ok la... Bg saya kerja kat mana2 pn insyaallah akan sama..yg penting niat kita masa keje tue... 

Alhamdulillah...kat tmpt baru nie saya dpt better pay.. Walaupun sbnrnye opis lama lg seronok... Saya dh keje 3 tahun kat opis lama tue...so byk privillege yg saya dh dpt kat opis lama tue.. But saya mmg niat nk blaja sumthing new and kebetulan dpt offer keje baru nie... Bonus for me bila opis baru nie give higher salary... So saya anggap nie rezeki nak kawen la...hehehe..

Rezeki nk kawen nie semakin murah bila my dearie pn dpt offer keje at new place..of course with better pay... Alhamdulillah Ya Allah... Saya sgt brsyukur dgn rezeki yg Allah berikan nie... Seriously sblm nie kitaorg wat persiapan skit2 coz kitaorg mmg ada financial problem... Maklum la sumer persiapan kitaorg support sendiri... Xguna duit parents kami langsung... So agak terasa la peritnya... Dgn rezeki yg Allah berikan nie mudah-mudahan lancar la persiapan kami nnt...

Pada kengkwn sumer...insyaallah pasnie saya akan giat mengupdate persiapan kawen yer... So saya nk jalan2 jenguk blog b2b yg lain...dh lama rasanyer xjenguk blog kwn2 sumer... Mst dh byk persiapan korg kn... Daaa.....=)

No comments: