Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Friday, July 29, 2011

Go Harimau Malaya (!)

~Salam~

Sumer org brsemangat sbb arinie ada game Harimau Malaya menentang Singa...huhu... Saya dgr kt radio dh 85ribu tiket trjual...omaigod...ramainyer org nk gi tgk prlawanan nih... Saya yg x tgk bola nih pn trsampuk gak semangat harimau malaya nih... Kan 1Malaysia...hehehe...

Yg bestnyer dlm org ramai brpusu2 berebut nk beli tiket prlawanan tue...saya plak dpt tiket free je... Siap tiket tue dihulur dpn mata lg.. Bkn 1 tp 2 tiket hokayyy... Yerrr...bos saya mmg baik dan prihatin ngn minat staff2nyer...(another reason 4 me to stay within my "comfort zone"..haihh). Bos blanje tiket bola...wuuhuuu... Bos korg baik x mcm bos saya???? *tgndidadamatamemandangkeatas*

Taraa....nie la buktinyer..abaikan je afidavit penyampaian di bwh tue erk...Wlpn RM30 punyer tiket tp ok la...dr bos lain yg xpenah bg pn...huwahahaha...evil laugh...

Hopefully harimau malaya akan mengaum mlm nie..kalahkan singa tersebut yer... Go harimau malaya... aummm...

No comments: