Daisypath Anniversary tickers

Nuffnang Ads

Saturday, February 13, 2010

Lawatan Jehan Miskin ke opisku

Haha..ntah apa la tajuk entry aku nih..Tp itulah yg paling straight forward. Iye..Jehan Miskin dtg opis aku smlm. Dia ada appointment ngn bos aku sbnrnye... Tp dia dtg bkn utk saman Jue Aziz or saper2 artis lain...Dia dtg coz nk bincang pasal lakonan dia...Mcm pelik je kn...Sbnrnye bos aku nie ada wat filem ke drama ke apa ntah la...tu psl la dia involve ngn artis2 ni sumer...


Masa memula bos aku bgtau Jehan nak dtg, aku excited la gak..Erm...adakah dia ensem spt yg aku tgk dlm Awan Dania tue...bdn body ketul2...hehe... Tp bila dh tgk live...erm...ok je la.. Ensem lg bf aku kot...hehe... So staff2 yg lain sumer dok sibuk amik gmbr ngn Jehan... Aktiviti berkerja dihentikan seketika sbb photo shoot session ngn Jehan...Amenda la...


So nie gmbr yg aku dpt dr staff aku...



Nie Kak Yan ngn Jehan...


Nie gmbr staff2 opis aku ngan bos, bini bos dan Jehan. Aku? Tue kt dlm bilik kt blkg tu tgh kemas fail nak gi Court.

Kesimpulannya...Bf aku lg ensem dr Jehan...wahahaa...sbb dia bf aku..Kalu Jehan tu bf aku maybe la dia nmpk ensem di mata aku...hehe...

No comments: