Nuffnang Ads

Monday, February 14, 2011

Selamat Pengantin Baru Shahman ~11 & 12 Feb 2011~

~Salam~

Ikut tajuk entry kali nie dah clear2 aku nk ucapkan Selamat Pengantin Baru pada kazen aku Shahman... Semoga perkahwinan tue brkekalan hingga akhir hayat...dan semoga dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah...

Majlis nikah pada 11/02/2011 diadakan kat Senawang...tp disebabkan aku xdpt cuti so aku xdpt la nk gi majlis nikah tue... tp gmbar nikah dh curik dr fb saniah...hehe... Then 12/02/2011 tue lak majlis brsanding di pihak perempuan... cuaca agak panas terik la aritu... so sumer org cepat marah... hahaha....

Biasa ar...umah dh siap pahat masih brbunyik...ada la isu2 yg xbesh spjg majlis kat negeri bradat tu...hurm... kalu negeri je bradat tp orgnya x bradab pn xguna gak kn...well...enuff said... tgk gmbr je la...



Selamat Pengantin Baru sekali lg utk Shahman... Tahniah yer....

Wednesday, February 9, 2011

03.02.2011

~Salam~

Nk mulakan entry kali nie dgn ucapan syukur alhamdulillah... At last.. after 3 yrs knowing each other, my dearie and I decided tu get engage..huhu...
Perasaan?? sgt neves tp dlm masa yg sama gembira tak terkata... Alhamdulillah..semua brjalan lancar dan aku nk ucapkan terima kasih sgt2 pada sumer family yg tlg dr awal smp selesai majlis... Thanx pd mak2 sedara dan pak2 sedara yg dtg dan menolong.. Especially Makndak aku yg dtg dr Rawang...timer kasih sgt2 sbb tlg mak masak dr mlm smp ke pg... Thanx pd sumer kazen2 yg dtg dan menolong dr mlm smp ke pg...dr mengambil gmbr, angkat tv, smp ke basuh pinggan...huhu.. Thanx sgt... Owh..pada jiran2 yg tlg masak...timer kasih... Pada Atok dan nenek yg dtg... Pada kengkwn...Amy, Norisma & Diyana...thnx 4 coming...thanx coz menemani aku spjg majlis...syg korg sgt2...
Terharu dgn sokongan sumer org.. And pada family my dearie... Thanx sbb wat hantaran yg cntik...sbb aku tau my dearie x amik pot pn psl hantaran tue sumer...huhuhu... Last but not least pd my dearie yg nebes spjg majlis tue....thanx 4 everything...

So..tgk gmbr je la...
Yana & Me...tq Yana coz make me beautiful...




Sessi sarung cincin



Me...yg perasan cun..hehe






My dearie & I
Byk lg gmbr..so tgk kt fb je la ye..huhu...mls nk upload... daa..